servicedesk - IT Support i Norden AB
7
page,page-id-7,page-template-default,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

SERVICEDESK

Servicedesk – IT Support i Norden AB – Vår ServiceDesk är en mycket uppskattad funktion, främst beror det på att den ger ett enkelt och effektivt stöd till personalen i affärsverksamheten.

 

Alla ärende kan anmälas till ServiceDesk. 

Allt från tekniska problem till beställningar eller hur man enklast löser ett problem i Office kan hanteras. Servicedesken blir bara bättre och bättre över tid, allt eftersom vi lär känna organisationen, dess behov och förutsättningar.

 

ServiceDesk äger problemet till det är löst.

 

Fast månadskostnad gör det enkelt att budgetera.

Debiteringsunderlaget är antalet användare och avstämning sker enligt överenskommelse. Denna dynamik gör att man bara behöver betala för det stöd som behövs idag.

 

Detta betyder lägre kostnader genom att dela resurser & erfarenheter tillika ökat stöd till affärsverksamhet & produktion.

1
p-video-performance-festival-2014--mother-volcano-artwork